ΤΑ ΝΥΧΤΟΠΟΥΛΙΑ

Θα θέλα να φτιάχνω γλυκά με κάστανο,κουλουράκια με απόλυτα γεωμετρικά σχήματα,να καθαρίζω τις γωνίες του νεροχύτη με λευκό ξύδι για να γυαλίζουν.

Θα θέλα να σιδερώνω πουκάμισα σχεδόν άκαμπτα,να αλλάζω κουρτίνες ανά εποχή,να έχω περσικά χαλιά στο σαλόνι μου και φλοκάτες πανάκριβες στο υπνοδωμάτιο μου.

Να έχω τάξη στο γραφείο μου,στα χαρτιά κ στις ντουλάπες μου,στην ζωή μου!.

Θα θέλα να θυμάμαι επετέίους,εορτές και σημαιοστολισμούς,να μην ξεχνώ πότε πρέπει να πληρώσω τους λογαριασμούς,να χαμογελώ όταν ακούω βλακέίες γιατί έχω κατανόηση και να μην φορώ μπλούζες με τα βυζιά έξω.

Θα θέλα να μην αφήνω τα παιδιά μου να κοιμούνται στον καναπέ,να μαγείρευα μόνο θρεπτικές θερμίδες ,να μην έπινα,να μην χόρευα μες στην μέση του πουθενά,να μην γελώ με σαχλά αστέία και να φάίνομαι σοβαρή και καλλιεργημένη στο πλήθος που ρωτά για την υγεία μου ενώ ενδιαφέρεται μόνο για την μαλακία μου.


Θα θέλα να μην ονειρεύομαι πως ταξιδέύω ακόμη με σακίδιο,να βάψω τα μαλλιά μου πορτοκαλί ή πως κάνω βουτιές από ψηλά βράχια ..


Δεν θέλω όμως .Δεν ήθελα ποτέ!
Δυο επιλογές μαςδίνονται σ αυτή την ζωή που δεν έχει μόνο δυο πόρτες,πιστέψτε με..
Δύο ...
Ή θα υποκρινόμαστε οργασμό
Ή θα τον απαιτούμε


Ή θα ζούμε αληθινά αλλά με κόπο
Ή θα τρέχουμε να κρυφτούμε


Και θα σηκώνουμε που και που,όταν απλώνουμε τα βρακιά μας, τις νύχτες που θα έχουμε βάλει το πλυντήριο στο νυχτερινό πρόγραμμα, το κεφάλι μας στον ουρανό και θα μιλάμε με τους αστερισμούς και τα νυχτοπούλια..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις